כמו שאין סוג אחד של כלבים גם אין סוג אחד של שמפו שיתאים לכול הכלבים. כשאתם קונים את ציוד הטיפוח לכלב שלכם, עדיף לחפש מוצרים המציעים אפשרויות שונות המבוססות על כמה פרמטרים, לדוגמה: 

שמפו המיועד לכלבים עם פרווה דקה

לכלבים עם פרווה דקה או עם שיער בצפיפות נמוכה (כמו צ׳יוואווה למשל), יש שכבת פרווה יחידה, ללא שכבה תחתונה עבה. במקרים מסוימים גם קל לראות את עור הכלב דרך הפרווה. גזעים ספציפיים עם פרווה דקה עשויים להיות רגישים יותר לסביבות חמות וקרות. לכן, הגיוני שיזדקקו לשמפו שנועד לטפל בפרווה הדקה שלהם.

שמפו המיועד לכלבים עם פרווה בינונית

לחלק מגזעי הכלבים שהפרווה שלהם מאופיינת בצפיפות בינונית (כמו פודל או רוטווילר), יש שכבה תחתונה, אך היא לא עבה מדי ולא דקה מדי. אלה הפרוות שצריכות שמפו שיתאים להן במדויק. שמפו לכלבים עם נוסחה חזקה מעט יותר מהשמפו המיועד לבעלי הפרווה הדקה, יוכל להבטיח קצף עשיר ושטיפה יסודית.

שמפו המיועד לכלבים עם פרווה צפופה

גזעים עם פרווה עבה המורכבת מכמה שכבות, זקוקים לטיפוח תכוף ולמוצר שמפו שמסוגל לחדור בקלות דרך כל עובי השיער שלהם, אבל עדיין מאפשר שטיפה הגונה. כלבים אלה (כמו רועה גרמני או פומרניאן קטן), מכוסים בפרווה צפופה מאוד וזקוקים לשמפו המכיל חומרים שתוכננו במיוחד לפרוות אלה. רק כך תוכלו להבטיח שהכלב ייראה וירגיש טוב.

לא משנה מהו המרקם של פרוות הכלב שלכם, חשוב להבטיח שהשמפו שתבחרו יהיה:

יש היום מוצרי שמפו המגיעים במספר נוסחאות שונות, מה שמאפשר לכם לבחור את הנוסחה המתאימה לסוג הפרווה של חיית המחמד שלכם. שמפו שכזה יוכל להשאיר את פרוות הכלב נקיה ומבריקה.

על טווח המחירים של מוצרי שמפו לכלבים

מחירי השמפו לכלבים יכולים לנוע בין 25 שקלים ל-111 שקלים. לדוגמה:

לבסוף, אם אתם תוהים באיזה שמפו להשתמש, התשובה הקצרה היא – חפשו את נוסחת השמפו שתוכננה במיוחד כדי לתת מענה לסוג הפרווה שיש לכלב שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *